De ce Retailbook?

Cumparatorii se plictisesc mai repede decat consumatorii. Asta am invatat dupa 10 ani de retail. Ce ne face sa cumparam? Cum devine un comerciant mai interesant decat ceilalti? sunt intrebari la care ne putem raspunde daca suntem aproape de business si cu simtul realitatii.

luni, 3 ianuarie 2011

Ce inseamna retail

Dupa ce ne-am plictisit sa folosim cuvinte ca si comert, magazine, dugheana si targuiala, am adoptat rapid elegantul termen "retail" , mai ales de cand piata romaneasca a inceput sa se dezvolte pe segmentul modern al retailului. Retail vine din franceza....voila...din retailler folosit mai mult in croitorie , ceva de genul sa tai din nou o piesa vestimentara si sa o refaci si apoi prin secolul XV a inceput sa insemne sa tai ceva si sa vinzi in bucati mici...iata ca ne apropiem de sensul de astazi.

Asadar retailul inseamna vanzarea la bucata sau in loturi mai mici a produselor de diverse feluri intr-un spatiu organizat in acest sens catre un cumparator care este consumator direct, care nu mai vinde mai departe ci consuma el insusi ceea ce cumpara.

Lumea retailului este fascinanta si acest blog ii este dedicat.
Lectura placuta!

11 comentarii:

  1. Multumesc pentru lamurire.

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca ai gasit informatiile de care aveai nevoie.

    RăspundețiȘtergere
  3. vroiam mai multe detalii cu exemple

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc pentru comentariu, spuneti-mi exact ce detalii cautati ca sa va pot raspunde.

    RăspundețiȘtergere
  5. doriti exemple din retail ca si companii, branduri?

    RăspundețiȘtergere
  6. am primit plic de la BRD cu "risc retail telerecuperare" Va rog sa imi spuneti ce inseamna??

    RăspundețiȘtergere
  7. de exempu ce este windows 8 retail,nu esye ca celelalte ?

    RăspundețiȘtergere
  8. fffff util!!!multumim!!!!!!

    RăspundețiȘtergere