De ce Retailbook?

Cumparatorii se plictisesc mai repede decat consumatorii. Asta am invatat dupa 10 ani de retail. Ce ne face sa cumparam? Cum devine un comerciant mai interesant decat ceilalti? sunt intrebari la care ne putem raspunde daca suntem aproape de business si cu simtul realitatii.

joi, 17 mai 2012

Inspiratie dupa Inspiro

Dupa Inspiro de ieri, inca ma mai gandesc la ce s-a discutat acolo, la prezentari, la oamenii care au stat in fata mea si au spus diverse. Am facut live blogging de acolo incercand sa prind orice idee buna. Cred ca am mers acolo in primul rand cu o atitudine deschisa si pozitiva. Si eu sunt intr-un moment cand am nevoie de mai multa inspiratie decat de obicei.


Mi-a ramas in minte ca in final nu e tocmai bine sa stai intr-o corporatie, la un moment dat vezi niste suricate sau iti dai seama ca iti place mai mult sa joci volei si...nu mai rezisti fizic sa stai intr-un birou, imbracat intr-un costum si sa faci o productie onorabila de mailuri si power point-uri. Bun, insa ai si o familie, ai copii care nu vor chestii neaparat inspirationale, ci intai au nevoie de mancare, o casa decenta, caiete la scoala, vaccinuri, vitamine, abonament la dans sau karate, o camera draguta despre care sa poata spune ceva intr-o compunere etc. etc......eu asta vad cam greu de imbinat, adica un ritm de viata mai boem si un trai decent pentru familia ta. Mie mi se pare ca toti speakerii care au initiat aceasta idee ca a lucra intr-o corporatie incepe sa fie stresant, au uitat un lucru de baza, sa ne spuna cum isi castiga ei viata dupa corporatie,  ce fac sa mentina copiilor lor un nivel de viata ok si sa fie si ei multumiti de ei insisi. E greu sa ii spui copilului dupa ani de zile in care el a avut tot ce a fost nevoie ca nu ii mai poti cumpara dictionarul de care are nevoie la scoala, ca nu il mai poti lasa la cursurile de karate si asa mai departe. Cred ca asta e cel mai important in final, sa dai familiei si copiilor stabilitatea care.....vrem nu vrem...include si o parte materiala.

Parerea mea este ca poti mentine un echilibru in orice, poti lucra intr-o corporatie si sa alegi sa nu fii neaparat the top of the top tot timpul si sa poti fi si langa familie. Dupa ce iti faci un capital material, iti poti permite sa faci chiar si lucruri mai boeme si mai legate de visele tale si sa iti iei un concediu pentru restul vietii.

Ii admir pe cei care au avut succes si pot face fata cu toate, eu il admir pe Marius de la Bacania Veche pentru ca el inca munceste poate mai dur decat intr-o corporatie, are mica lui "corporatie" prin care ne aduce o masa sanatoasa pe masa.

Am primit multe lectii ieri la Inspiro, inca le mai analizez si incerc sa imi gasesc propria mea inspiratie.

Concluzia e si mai simpla, e nevoie de evenimente de acest gen si sper ca Inspiro sa devina o traditie pentru Progresiv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu