De ce Retailbook?

Cumparatorii se plictisesc mai repede decat consumatorii. Asta am invatat dupa 10 ani de retail. Ce ne face sa cumparam? Cum devine un comerciant mai interesant decat ceilalti? sunt intrebari la care ne putem raspunde daca suntem aproape de business si cu simtul realitatii.

joi, 13 octombrie 2011

Final de an efervescent pentru retailul romanesc

2011 se apropie de final si se poate spune ca a fost un an greu pentru tot ce inseamna mediu de business in Romania.
Cu toate acestea, ma bucur ca vestile bune vin din retail si mi-a placut sa citesc in ultimele zile diverse stiri din Ziarul Financiar, Piata, Modern Buyer, Magazinul Progresiv , multe din ele regasite in newsletter-ul Rappel des titres de la BonjourRetail care daca nu ar veni zilnic , as cam pierde vestile:
- primii 15 retaileri din Romania au adus un profit de jumatate de miliard de lei in 2010 http://www.zf.ro/companii/cei-mai-profitabili-retaileri-au-strans-o-jumatate-de-miliard-de-lei-8860396;
- Billa deschide maine, 14 octombrie, al doilea magazin din Cluj Napoca http://modernbuyer.ro/stiri-noi/17-ultima-ora/2773-al-doilea-supermarket-billa-din-cluj-se-deschide-pe-14-octombrie
- real,- isi remodeleaza magazinele si sarbatoreste aniversarea de 5 ani pe piata romaneasca, La multi ani, real,-! Si sa adaug si eu ceva: pe 10 noiembrie 2010 am implinit si eu 5 ani de cand lucrez in aceasta companie, insa i-am aniversat  acasa, la 4 zile dupa ce a venit pe lume baietelul meu si inca sunt in concediul dedicat lui http://www.magazinulprogresiv.ro/stire/2593/real_isi_remodeleaza_hypermarketurile_cu_500_000_de_euro_pe_unitate.html
- si avem si un magazin de ciocolata de la Heidi!!! yammi! http://www.revista-piata.ro/Heidi_inaugureaza_ChocoWorld__un_magazin_____concept_pentru__creatorii__de_ciocolata-id7054.html
- peste cateva zile, mai exact pe 18 octombrie, se deschide Carrefour Colosseum http://modernbuyer.ro/stiri-noi/17-ultima-ora/2767-carrefour-colosseum-se-deschide-pe-18-octombrie

Retailul e un domeniu care, dupa parerea mea, va aduce mereu suflu nou in economia romaneasca, pentru ca romanul e nascut....cumparator!! Ii place sa cumpere, de-o fi criza, de nu o fi, un pic de shopping el tot face :). Si ca sa parafrazez vorba lui nenea Caragiale: azi am treaba nu am, la 12 trecute fix ma duc in targ.....ca doar unde sa se duca?

Un comentariu:

  1. sunt complet de acord cu cele scrise mai sus, orice inceput de afacere e ca o ruleta online ruseasca, iti asumi un risc inevitabil cu avantajele sale…cine nu risca nu poate fi decat angajat:D

    RăspundețiȘtergere