De ce Retailbook?

Cumparatorii se plictisesc mai repede decat consumatorii. Asta am invatat dupa 10 ani de retail. Ce ne face sa cumparam? Cum devine un comerciant mai interesant decat ceilalti? sunt intrebari la care ne putem raspunde daca suntem aproape de business si cu simtul realitatii.

duminică, 15 mai 2011

Coca Cola aniverseaza 125 de ani

Nu imi place Coca Cola. Detest aceasta bautura pentru ca este nociva si da dependenta.
Dar nu ii pot nega puterea ca si brand, filozofia pentru consumator si actiunile in-store de foarte buna calitate.
Ador marketingul de la Coca Cola. Este complet, puternic, simpatic si uneori contagios. Si multa lume il imita, in orice domeniu.
Faceam odata un brief pentru o actiune de Craciun cu o mare companie de advertising, aveam nevoie de imaginea unui Mos Craciun. Am innebunit cu meetinguri, briefuri, descrieri, schite pe hartie, etc…pana la urma am zis :”Stiti cum arata Mos Craciun de la Coca Cola?”…”Aaaa”, au spus usurati cei de la agentie “Acum stim ce vrei”. Si a iesit actiunea.
Cand eram manager de marketing la o companie de retail, visam sa am bugetul de ATL de la Coca Cola. Si inca visez si acum.
Dupa Revolutie, am mers cu clasa la Bucuresti la primul Tibco liber. M-am intors cu 2 cutii de Coca Cola. Costau cam cat jumate de alocatie pe vremea aia. Acum ceva vreme cand am fost acasa, una din cutii inca era sub forma unui suport de creioane. Cutia acea de Coca Cola a fost bauta timp de o saptamana, imi dozasem pe zi cat sa beau sa imi ajunga. Apoi au aparut sucurile de la dozator…aveau si un fel de Cola…dar nu era la fel. M-am bucurat cand au aparut acele sticle de 1 l de Coca Cola de sticla cu capac de plastic cu filet, cumparam una la 2 zile in liceu si imi tineau de urat la tocit pentru bacalaureat.

Acum…admir ca si profesionist tot ce face Coca Cola ca si marketing. Isi iau cei mai buni oameni de pe piata. Am vazut asta de curand la o conferinta unde a prezentat cineva de la ei, fost coleg de la Danone, Lucian , om de vanzari. A avut ce prezenta, a avut ce raspunde la intrebari si a demonstrat inca o data ca marketingul face diferenta daca produsul este gandit clar si la obiect.

Coca Cola… La multi ani! Maine fac si eu 34 de ani si vreo 10 de cand nu mai beau Coca Cola decat ocazional de Paste si Craciun. Always….Coca Cola.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu