De ce Retailbook?

Cumparatorii se plictisesc mai repede decat consumatorii. Asta am invatat dupa 10 ani de retail. Ce ne face sa cumparam? Cum devine un comerciant mai interesant decat ceilalti? sunt intrebari la care ne putem raspunde daca suntem aproape de business si cu simtul realitatii.

vineri, 23 septembrie 2011

Progresiv Interactiv , un eveniment pentru comertul traditional - 22 septembrie

Astazi am participat la un nou eveniment Progresiv dedicat comertului traditional  Detalii despre agenda evenimentului, puteti vedea aici.

Sunt convinsa ca un rezumat al evenimentului va fi facut de catre cei de la Progresiv cu acelasi profesionalism pe care il stim deja, eu vreau sa punctea doar cateva impresii si lucruri cu care am ramas dupa aceasta intalnire.

Comerciantii traditionali:
- sunt foarte aproape de business-ul lor din toate punctele de vedere, isi cunosc foarte bine clientii prin relationarea cu ei zilnic.
- discuta direct, cu cifre si exemple;
- stiu pe de rost procedurile din magazinele lor, cheltuielile, cand a fost ultimul control in magazin;
- pun intrebari la obiect, chiar daca uneori sunt deranjante un pic;
- pe mainile lor se vede ca au trecut prin toate etapele muncii care se intampla in magazinul lor.

Voi reveni si cu un articol mai detaliat, insa acum am vrut sa punctez primul meu feeling dupa conferinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu